4 FEBRUARI INFORMATIEAVOND OVER GROENE ENERGIE

28 januari 2013

4 FEBRUARI INFORMATIEAVOND OVER GROENE ENERGIE

Paul Jansen, SP Tweede Kamer lidOver enkele decennia, (misschien wel al over 20 of 30 jaar) zijn we door onze voorraad fossiele grondstoffen heen. Over honderd jaar hebben we dan alle fossiele brandstof, die zich in miljoenen jaren verzameld heeft, verbrast. We staan aan de vooravond van een crisis van ongekende omvang.
De Zevenaarse SP afdeling heeft samen met de SP werkgroep Montferland een informatie avond georganiseerd over alternatieve, groene energie. Diverse experts, waaronder Tweede Kamerlid Paulus Jansen, zullen over diverse onderwerpen met betrekking tot groene energie hun licht laten schijnen.
Deze avond zal plaatsvinden op 4 februari 2013 in Zaal Plok in Didam.

De avond ziet er als volgt uit:

19:30 Binnenkomst en koffie

19:45 Welkomstwoord

20:00 Martijn Messink (SP Dongen) vertelt ons over Energie Dongen, een alternatief project geïnitieerd door de SP afdeling in Dongen.

20:30 Mevr. Arien Scholtens, zij vertelt over de Achterhoekse Groene Energie Maatschappij, een organisatie die samen met de Achterhoekse gemeenten onderzoekt hoe en of het mogelijk is alternatieve energie te introduceren.

21:00 Pauze. Tijdens de pauze wordt er een kort filmpje gedraaid over de activiteiten van de SP Zevenaar/Montferland in het afgelopen jaar.

21:30 Paulus Jansen (foto), Tweede kamerlid voor de SP. Hij zal de landelijke SP visie over alternatieve energie aan ons uitleggen.

22:00 Vragen uit het publiek

22:30 Sluiting

Zaal Plok is te vinden aan de Dijksestraat 54 in Didam. Er is voldoende parkeerruimte beschikbaar en is op loopafstand van het treinstation in Didam. Een routebeschrijving is te vinden op www.plok.nl.

Wij heten iedereen alvast van harte welkom.