Kernafval

17 januari 2012

Het "Westervoort gevuul" van CDA, D66 en VVD!

Opslag van Kernafval
Op dit moment hebben meer dan 70 gemeenten in de gemarkeerde gebieden, waar Westervoort zich ook bevind, zich uitgesproken tegen de opslag van kernafval. Alleen al in onze directe regio hebben na de gemeenten Duiven en Zevenaar, ook de gemeenten Rheden en Arnhem zich uitgesproken tegen de opslag van kernafval.

13 december 2011

Ondergrondse opslag van kernafval in Westervoort? Geen probleem voor CDA, D66 en VVD!

GroenLinks en de PvdA hebben voor de tweede keer de motie tegen ondergrondse opslag van kernafval ingediend. Wederom hebben het CDA, D66 en VVD de motie niet gesteund. Fracties van deze partijen hebben bij buurtgemeenten in de Liemers wel voor de motie gestemt. In Westervoort hebben ze daar geen boodschap aan. De SP vraagt zich oprecht af wat er in de hoofden van deze raadslieden om gaat.

18 oktober 2011

CDA, VVD en D66 stemmen tegen de motie van PvdA en GroenLinks

Thumb DownTijdens de Commissievergadering Ruimte en Veiligheid hebben het CDA, VVD en D66 tegen de motie “geen opslag van kernafval in de gemeente Westervoort en omgeving” van de PvdA en GroenLinks gestemd.