Coalitie akkoord CDA, D66 en SP 2018 - 2022

Met gepaste trots presenteert het onderhandelingsteam van de SP Nia van Oudenallen, Rob Raaijman en Eef van Baarsen het voorliggend coalitieakkoord.

De onderhandelingen zijn in een zeer goede sfeer verlopen waar elk speerpunt van alle drie de politieke partijen aan de orde geweest is. Gekeken naar wat de gezamenlijke noemer is en wat je samen kon voegen. Uiteindelijk is het een optelsom geworden van alle goede punten. Ik hoop dat iedereen net zo als wij de SP idealen hierin terug kan lezen. Donderdag 19 april is er een Algemene Ledenvergadering geweest en het coalitieakkoord is na
toelichting met algemene stemmen aangenomen. Tevens is op deze avond onze wethouder voorgesteld en enige duidelijkheid gegeven over de portefeuille die Rob Raaijman zal gaan beheren. Op naar 4 jaar coalitie en het samen met de burger uitvoeren van ideeën waar wij met elkaar allen beter van worden in een Westervoort waar het de moeite waard is om in te
wonen.

Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen