Apotheek

22 augustus 2009

Wachttijd apotheker korter

Een tweede apotheker en twee extra apothekersassistenten hebben de extreem lange wachttijd bij de nieuwe apotheek Westervoort aanzienlijk bekort. Daarnaast heeft het vergroten van de voorraden ook geholpen de wachttijd terug te dringen.
Klanten kunnen sneller hun medicijnen meenemen.

25 juni 2009

Apotheekhulp blijft vriendelijk

WESTERVOORT - Hoe blijf je vriendelijk en geduldig als klanten je boos of zelfs agressief benaderen? Al het personeel van de Westervoortse Escura apotheek krijgt binnenkort trainingen om dit te bereiken.

10 juni 2009

Drie kwartier in de rij voor een pilletje dat er niet is

Amela Hozo heeft nog een boel te doen. Een heleboel. Ze is de baas van de enige apotheek in Westervoort en wil dat haar klanten niet langer dan tien minuten wachten.
Voorheen waren er twee apotheken in het dorp met samen acht balies, nu dus nog eentje met vijf balies. De klachtenregen die over de apotheek neerdaalde en zelfs de Westervoortse politiek beroerde, blijkt terecht. Tenminste als je de acht klanten mag geloven die er woensdagmorgen zaten. Op de vraag of ze in het recente verleden binnen tien minuten zijn geholpen, volgt een waar lachsalvo. "Tien minuten? Laat me niet lachen. Was dat maar waar. Tel maar drie kwartier. Laat ze snel een koffieapparaat plaatsen."

9 juni 2009

Kritiek op wachttijd apotheek

WESTERVOORT - Er zijn klachten over de wachttijden bij Apotheek Westervoort. Bij PvdA-fractievoorzitter Yvonne de Jager hebben zich de nodige mensen gemeld die vinden dat ze te lang moeten wachten op hun medicijnen.