GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN 2010

14 september 2009

GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN 2010

De SP wil van Westervoort een leefbare gemeente maken waar de politiek echt luistert naar de burger en dan ook iets doet. In de afgelopen tijd is gebleken dat de SP nodig is om de andere parijen wakker te schudden. Denk maar aan Bruil, kasteel Hamerden e.d. Dat is niet genoeg. Als we echt invloed willen hebben, dan moeten we als SP een plek hebben in de gemeenteraad.

Daarom willen wij als bestuur heel graag dat de SP meedoet aan de gemeenteraads-verkiezingen in 2010. Dan kunnen we echt iets betekenen voor Westervoort. Willen we dat goed doen, dan hebben wij meer actieve leden nodig. Dat is nodig om in de gemeenteraad goed voor de dag te kunnen komen en een goede en zinnige inbreng te hebben. Daarnaast is het ook nodig dat wij als SP contact blijven houden met de bevolking en waar het nodig is actie te gaan voeren tegen misstanden of ongewenste ontwikkelingen. Dan kunnen we een partij zijn die er voor de bevolking is.
Daarvoor hebben we meer actieve leden nodig. Want als wij iets doen, moeten we het goed doen en niet zoals de huidige politiek nu doet, slapen tot de burger van zich laat horen.

Daarom roepen wij betrokken SP’ers met ons mee te gaan doen.
Want zonder extra hulp vinden wij, als bestuur, het niet verantwoord om het avontuur van de echte politiek in Westervoort aan te gaan.