Denk mee met de SP!!!

14 april 2009

Denk mee met de SP!!!

De SP is een politieke partij die zich onderscheidt van andere politieke partijen. Wij (SP) zijn niet alleen in verkiezingstijd actief, maar ook in de periode daartussen.

Wij zijn denkers én doeners. Een lokale SP afdeling draait volledig op vrijwilligers die er samen hard aan werken om hun woonplaats menselijk en socialer te maken. In onze Afdeling in spé kunnen wij ook altijd extra handenen hoofden gebruiken. Zonder actieve leden zijn wij nergens en kunnen wij geen invloed in de Westervoortse politiek hebben.

Maar vele handen maken licht werk en met meer mensen kunnen we dan ook meer dingen aanpakken om te bereiken waarvoor de SP staat. Maar dan moet de afdeling groter en sterker worden. Er zijn aardig wat verschillende werkzaamheden binnen de afdeling te doen. Voor deze werkzaamheden geldt dat ze zowel voor mannen als voor vrouwen geschikt zijn. Onnodig te vermelden dat het om onbetaald werk gaat.

Klik HIER voor alle vacatures!