SP OPENT GLUHWEINAVOND VOOR BEWONERS HEILWEG/VICARIJE!

9 december 2018

SP OPENT GLUHWEINAVOND VOOR BEWONERS HEILWEG/VICARIJE!

Foto: Karlo Bolder / Westervoort Plaza

Donderdagavond 6 DECEMBER was er een gezellig samenzijn van buurtbewoners van de Heilweg/Vicarije

Vuurkorfje erbij, heaters regelen, iedereen uit de buurt uitnodigen en genieten van (zelfgemaakte) glühwein en warme chocolademelk met marshmallows (nog beter: een scheutje rum of amaretto erin). Dat waren de ingrediënten van deze avond voor de bewoners van de Heilweg/Vicarije

Op dezelfde locatie waar, eerer dit jaar de burendag gehouden werd, spraken de bewoners oa. over het afstemmen van de tijden van de functionele lichten die onlangs rondom de schuren aangelegd zijn voor de veiligheid en feestdagen via het project  “Kern  met  pit”, in overleg met de gemeente over verandering van de patio en werden er ideeën geopperd voor leuke activiteiten in 2019.

Op uitnodiging van Danny, één van de organisatoren, waren alle raadsleden van de SP aanwezig en mocht de fractievoorzitter Eef van Baarsen de glühweinavond openen met een korte speech.

De invulling va deze avond werd georganiseerde door wat buurtbewoners van de Hoge Hoeve, met medewerking van supermarkt COÖP.