EERSTE SP WETHOUDER WESTERVOORT!

1 mei 2018

EERSTE SP WETHOUDER WESTERVOORT!

Foto: SP

DE EERSTE SP WETHOUDER WESTERVOORT is een feit. Op woensdag 25 april is Rob Raaijman officeel als wethouder van de gemeente Westervoort geïnstalleerd. Zijn portefeuille bestaat uit: Participatiewet, jongeren- en jeugdwerk, jeugd- gezondheidszorg (VGGM), armoedebeleid/schuldhulpverlening, mantelzorgers, vreemdelingen/statushouders, onderwijs/volwasseneducatie, peuterspeelzalen/kinderopvang en hondenbeleid.

Het nieuwe college in Westervoort wordt iets kleiner dan het oude. De afgelopen vier jaar waren vier wethouders samen goed voor 3,0 fte, twee fulltimers en twee partimers. Nu tekenen zij voor 2,7 fte. Naast Rob (SP) bestaat het nieuwe college uit burgemeester Arend van Hout, wethouders Hans Breunissen (CDA), Theo Kampschreur (CDA) en Hans Sluiter (D66).

Tevens zijn op woensdag, door de installatie van de wethouders, drie nieuwe raadsleden benoemd. dhr. Peter Gompelman (SP), dhr. Koos Kielman (CDA) en dhr. Marcel Tap (CDA) .