Jan Marijnissen op de braderie

7 augustus 2013

Jan Marijnissen op de braderie

Jan Marijnissen, oud SP fractievoorzitter Tweede Kamer en voorzitter van de landelijke SP, zal met zijn aanwezigheid op de braderie op 9 augustus de aftrap geven voor de verkiezingscampagne van de SP voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2014.

Jan Marijnisen op de braderie

Naast de braderie zal Jan Marijnissen een werkbezoek brengen aan zwembad De Pals. De SP vreest voor het voortbestaan van het zwembad op termijn en vindt dat het zwembad een grote maatschappelijk waarde heeft binnen de gemeente Westervoort. De SP is zich bewust van de beperkte financiele ruimte van de gemeente, maar is desondanks actief op zoek naar mogelijkheden om het zwembad te behouden voor Westervoort.

Ook zal er een fotowedstrijd worden gehouden. Iedereen die samen met Jan Marijnissen op de foto staat, kan zijn of haar foto sturen naar westervoort@sp.nl. Foto's kunnen worden ingestuurd t/m maandag 12 augustus. De leukste foto wordt beloond met een ludieke prijs. Spreek Jan dus aan en zorg dat je met je fototoestel of telefoon een leuk kiekje knipt. De prijsuitreiking zal in de 3e week van augustus plaats vinden.

Uiteraard zal de SP weer vol uitpakken met o.a. de soepexpress, ballonnen en het schminken van kinderen. Al met al zal het zeer de moeite waard zijn om de SP op de braderie op te zoeken.

Het programma van het bezoek van Jan Marijnissen ziet er als volgt uit:

15.00 - 16.00 uur - Werkbezoek aan Sports Planet Zwembad De Pals.

16.00 - 17.00 uur - Speed Date (aanvang en einde afhankelijk van aanbod).

17.30 - 18.30 uur - Versterken inwendige mens bij Restaurant La Promenade.

18.30 - Wandelen over de de braderie, waarbij iedereen Jan kan benaderen voor een praatje.

Tot ziens op de braderie!

Westervoort Post over Jan Marijnissen