"RUST" in de Ondersteuning in het Huishouden!

4 december 2012

"RUST" in de Ondersteuning in het Huishouden!

STMGStichting Thuiszorg Midden Gelderland (STMG) heeft bij verschillende gemeenten mee ingeschreven voor het leveren van ondersteuning in het huishouden. Op 3 december jl kregen de medewerkers van de STMG het positieve bericht dat de STMG de aanbestedingen vanuit verschillende gemeenten, gegund heeft gekregen.

Hiermee zal de STMG ook in 2013 de ondersteuning in het huishouden blijven leveren in Arnhem, Nijmegen en de gemeenten behorend tot regio’s De Betuwe, De Liemers en Veluwezoom.

De STMG heeft niet kunnen inschrijven op de aanbesteding van de gemeente Montferland. Het voorgestelde tarief van de gemeente Montferland was voor de STMG onhaalbaar. In de gemeente Montferland eindigt de dienstverlening voor ondersteuning in het huishouden per 1 januari 2013. De STMG blijft binnen de gemeente Montferland wel de diensten Verzorging en Verpleging leveren.

Gesteld kan worden dat hiermee de onrust onder de cliënten is weggenomen. Deze onrust was niet alleen voelbaar binnen de gemeente Westervoort, maar ook in de gemeenten in de regio.

De SP afdeling Westervoort is blij dat de STMG haar diensten kan blijven verlenen aan de cliënten in Westervoort. De SP feliciteert de STMG met deze verdiende overwinning!