SPETTERENDE LEDENDAG

24 december 2010

SPETTERENDE LEDENDAG

In opmaat naar de verkiezingen voor de Provinciale Staten op 2 maart 2011 organiseert de SP op zondag 13 februari voor leden en aanhang een spetterende dag in Burgers’ Zoo in Arnhem: SP in alle staten.

Vanaf 11.00 uur is iedereen welkom. Tussen 11.30 en 12.30 uur worden de leden welkom geheten door Jan Marijnissen en zijn er muziek- en cabaretoptredens. De presentatie is in handen van Sjaak Bral.

Hierna heeft iedereen volop de tijd om de bijzondere dierentuin Burgers' Zoo te bezoeken. Ook kunnen de gasten speeddaten met onze provinciale lijsttrekkers en Tweede Kamerleden en een leuke foto laten maken. Om 16.00 uur start de laatste ronde met muziek, cabaret en Emile Roemer, die de campagne aftrapt. Rond 17.00 uur is het feest ten einde.

Kaarten voor dit spektakel kosten slechts 7,50 euro per volwassene en 5,00 euro voor kinderen tot 12 jaar.

De entreeprijs is inclusief de toegang tot Burgers' Zoo. Kinderen t/m 3 jaar zijn gratis. Het kopen van kaarten vooraf is een must; er is geen dagkassa.

Bestel snel je kaarten op SPnet.