Nieuwsbrief Juni 2008

1 juni 2008

Nieuwsbrief Juni 2008

Alweer de laatste maand voor de zomervakantie! Het weer wordt beter en het grote genieten gaat beginnen. Maar eerst nog even dit:

Bijeenkomst gemeenteraad en Provinciale Staten over de asfaltcentrale

De gemeenteraad heeft eind mei een bijeenkomst georganiseerd voor de leden van de raad en de fractievoorzitters van de partijen in Provinciale Staten. Hoewel SP Westervoort niet uitgenodigd was, willen wij u er toch over vertellen. De reden dat wij er niet bij konden zijn is simpel: wij zitten nou eenmaal niet in de raad en horen daarom nog niet bij de club. Opvallend echter is dat van alle partijen die vertegenwoordigd zijn in Provinciale Staten, SP fractievoorzitter Eric van Kaathoven als enige positief gereageerd heeft op de uitnodiging. Alle anderen hebben het tot aan het schrijven van deze nieuwsbrief af laten weten………………….

Spelen in Walibi World

Even terugkijken op 18 mei jongstleden. Toen was de SP familiedag in Walibi World. We hebben genoten van het mooie weer, de interessante debatten en de goede optredens van Krezip, Javier Guzman en de Corona’s. Wil je volgend jaar ook mee naar dit evenement dat elk jaar in een ander park gehouden wordt? Deze dag is elk jaar voor elk lid toegankelijk!

Westervoort in Beweging

Een tipje van de sluier: het is groot en rood en het komt naar Westervoort……
Meer vertellen we pas volgende maand.

Emile Roemer in Zevenaar

4x per jaar komt de Zo-krant uit. U heeft hem al in de brievenbus gekregen. 16 juni aanstaande komt SP tweede kamerlid Emile Roemer ons in Zevenaar helpen met de verspreiding van de krant. Met een groep leden gaat hij de wijk in om de krant persoonlijk aan inwoners van Zevenaar te overhandigen.

Zomerreces

Ook wij zijn toe aan vakantie. Het zomerreces zal gehouden worden van 5 juli tot 14 augustus. 15 augustus staan wij weer paraat op de braderie. In de tussenliggende periode kunt u ons natuurlijk wel bereiken per email. Deze zal regelmatig gelezen worden.

Controle Internetgegevens

Het blijkt dat de ledenlijst uit de centrale administratie niet altijd helemaal kloppend is: sommige leden zijn verhuisd of hebben een ander emailadres. Onze vraag aan u is dan ook of u uw gegevens per email wilt sturen naar westervoort@sp.nl Wij controleren deze dan voor u en geven eventuele wijzigingen door aan de centrale administratie.

Gezocht: enthousiaste meedoeners

We kunnen nog altijd nieuwe actieve leden gebruiken! Heeft u zin om ons te helpen met bijvoorbeeld het rondbrengen van folders/kranten? Of wilt u met ons meedenken over de situatie in Westervoort en meebouwen aan een volwaardige SP afdeling in Westervoort? Nieuwe actieve mensen zijn van harte welkom: we hebben jullie nodig! Neem contact op met:

Bert Brood
De Leigraaf 4