Hulpdienst

Ziet u door de bomen het bos niet meer met al die papierpaperassen die van de openbare instanties op uw deurmat vallen, wordt u van het kastje naar de muur gestuurd… dan kan een telefoontje naar de HULPDIENST van de SP Westervoort u wellicht verder helpen. Uiteraard wordt alles strikt vertrouwelijk behandeld.

Ons team staat u, indien voor ons mogelijk, gratis met raad en daad ter zijde.  Het schrijven van een brief, het bellen met een instantie, het uitzoeken van mogelijkheden... kortom, alle voorkomende zaken die u ontlasten en u kunnen helpen zelf verder te komen.

Ook zijn er zaken die wij beslist niet kunnen uitvoeren, zoals juridische of financiële hulp, uw problemen ‘overnemen’, problemen in de relationele sfeer, of een verhuizing uitvoeren.

SP als politieke partij is de enige partij in Nederland die een dergelijke hulpverlening structureel gratis aanbiedt aan de mensen. Of je nu lid bent of niet, dat is niet van belang: een ieder die een beroep doet op de hulpdienst wordt zo mogelijk geholpen. Één van de principes van de SP is “je kunt alleen weten wat er onder de mensen speelt, als je je onder de mensen begeeft” en hulpverlening is hiervan een onderdeel.

De hulpdienst is te bereiken via e-mail of door onderstaand formulier invullen. We streven ernaar binnen 48 uur contact op te nemen.

Hulpdienst aanvraag: